Opravdová zkušenost s Neera detox

15.06.2015 11:17

Opravdová zkušenost s Neera detox

Váháte, zda vyzkoušet Neera detoxikační kúru? Na internetu je mnoho různých zkušeností a recenzí, ale někdy je těžké poznat jejich opravdou vypovídací hodnotu. Jedna z našich nadšených zákaznic nám poslala tento email, který v neupravené podobně přepisujeme v citaci, viz. níže. Bohužel paní Mačáková nevěřila, že bude mít nějaké výsledky (očekávala především úbytek hmotnosti) a proto nemáme žádné fotografie před.
 
Její výsledky jsou však úžasné, především ale to jak se během kúry cítila. My ji samozřejmě přejeme, aby se jí i po detoxu podařilo závislost na nezdravém jídle postupně vymýtit a nakročit na zdravější stravování.
 
 

Dobrý večer, paní Halvová, tak konečně jsem se dostala k psaní. Jen se omlouvám, jediné, co nemám, jsou fotky. Velká chyba, myslela jsem, že se mi to nepovede, proto mě ani nenapadlo se vyfotit.

 

Je mi padesát let a už několik let se snažím zhubnout, ale vždy jsem dala dolů 4 kg, víc nic. Nedávno jsem si poprvé koupila časopis Dieta, z blbosti, a na první straně byla reklama na nápoj Neera. Článek mě hned zaujal a já si řekla, že tu očistu zkusím, navíc recenze na internetu byly skoro všechny kladné. Neeru jsem koupila jen na týden, protože jsem si nevěřila.

 

Hodně jsem jedla nebo spíše jsem se přejídala, jedla jsem opravdu neuvěřitelné množství jídla, hlavně sladkého. Nikdo mi nevěřil, že dokážu přestat jíst ze dne na den. Chystání nápoje Neera bylo to nejjednodušší. Dobře jsem se na to připravila, čekala jsem na 1. Máje, kdy bylo v pátek volno, jsem učitelka a pracuji s postiženými dětmi, tak jsem nechtěla riskovat, že mi bude v práci špatně. 

 

První den jsem zahájila ve čtvrtek ráno, v práci se to dalo v pohodě vydržet, podle recenzí měl být nejhorší den třetí a čtvrtý, na mě to však přišlo hned druhý den v pátek, kdy na 1. máje bylo volno, prostě jsem neměla přísun cukru a to byl horor. Měla jsem velké křeče žaludku a odpoledne navíc silné bolesti hlavy, snažila jsem se to zahnat prací a den mi tak rychle utekl, k večeru jsem už jen ležela a čekala, až to zaspím. 

 

V sobotu mě ještě pobolíval žaludek, bolesti hlavy začaly ustupovat a v něděli přišel šok pro mě všežravce, najednou jsem zjistila, že se cítím skvěle a vůbec nemám hlad a všechny další dny byly stejně šokující i pro mou rodinu, protože já se cítila super a navíc jsem vůbec neměla hlad a dokonce jsem byla v pohodě, v jiných dietách jsem bez jídla byla dost protivná.

 

Nikdo mi nechtěl v práci věřit, že vůbec nejím. Proto jsem se rozhodla pokračovat a řeknu vám, že kdyby se to dalo pít pořád, tak nepřestanu. Je ale pravda, že chutě při detoxu jsou, ale vidina hubnutí je silnější a když se cítíte skvěle, tak se dají dobroty oželet, já se fakt přemáhala, byla jsem několikrát v cukrárně, ale vydržela, a po 18 dnech, kdy jsem předtím vážila 88 kg, mám dnes  79 kg. Je to také na mě vidět. V pase mám o 6 cm dole, přes boky o 4 cm a přes hrudník 5 cm. Dnes je mi líto, že už žádný detox  nedržím, bohužel už normálně jím a nedokážu odolat zákuskům. Takže za půl roku budu zase své tělo čistit.

 

Posílám vám fotku, co dokážu sníst u televize  během jednoho filmu. Pravidelně je to každý pátek, manžel to jednoho dne vyfotil. Avšak na to, co každý den sním, mám ještě dobré spalování. Nejvíc je ale ze mně zklamaný můj syn, dnes je z něho lékař a jak vidí, že se ničím špatným jídlem, tak mi neustále připomíná všechny nemoci, i tu obezitu. Můj manžel je taky lékař, ale ten už to se mnou definitivně vzdal.

Nevím, zda vám to postačí, ale dejte klidně vědět a na cokoliv odpovím, kdyby to nestačilo. Mějte se krásně. S pozdravem Jiřina Mačáková

Zpět