Vaše zkušenosti s detoxikační kúrou Neera

01.07.2014 20:50

Vaše zkušenosti s detoxikační kúrou Neera

Někteří z vás se chtěli podělit se svojí zkušeností s průběm detoxikační kúry Neera. Pokud se chcete i vy podělit, napište nám na obchod@zdravavyziva-salvia.cz a my váš komentář umístíme v tomto článku

 

"Absolvovala jsem 10 denní kúru, proto, abych shodila nabrané kilogramy po týdnu dobrého jídla o Vánočních svátcích. Přišla jsem si hrozně nafouklá a unavená a tak jsem si řekla, že se na to musím co nevidět vrhnout. První dva dny pro mě byl,přiznám se, v celku krutý boj s myšlenkou na talíř plný dobrot. Utišila jsem ho však myšlenkami na to, že zdraví a to, cítit se dobře,je pro mě důležitější. A jídla si přeci zase užiji za pár dní! Zhruba třetí den jsem se probudila jako nabuzená a plná energie, hlad jsem téměř nepociťovala. Po 10 dnech mám 4,5kg dole a cítím se výborně. Určitě zase po nějaké době zopakuji.Děkuji a mohu doporučit dále. "

Tereza S., Praha

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Již mnoho let jem trpěl různými zdravotními problémy.Ty ale v posledních dvou letech gradovali a stále se přidávali obtíže, především různé alergie a problémy s žaludkem. Velmi mi pomohla změna stravy a to, že jsem se začal zajímat o veganskou raw stravu. Ovšem jako hlavní klíč k obratu mého zdravotního stavu o 180 stupňů považuji nastartování detoxu s Neerou.Nebyl jsem žádný troškař a začal jsem rovnou s 15denní, s tím, že vydržím minimálně týden a pak se uvidí. Po prvních několika těžších dnech jsem nabral sílu a uvědomil si, že chci tuhle kúřu dokončit celou. Provázelo mě mnoho detoxikačních příznaků, které mě zpočátku vyděsili, ale zjištění více informací jsem pak následně zjitil, že je to vlastně dobře. A jak mi je teď? Po Neeře jsem navázal opět na raw stravu a momentálně po 4 měsících jsem téměř bez alergii a mé trávení funguje naprosto bez problémů. "

Ještě bych rád dodal, že není dobré věřit na zázraky či zázračné přípravky. Najděte sílu sami v sobě a přírodě a vykročte ji vstříc - to je můj recept."

Vladislav F., Cheb

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Držela jsem 10denní a na to, že jsem velký skeptik, jsem mile překvapena. Hlavní heslo - vydržet, výsledky se dostaví!"

Jiřina K., Karviná

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Sirup Neera si u Vás objednávám pravidelně, většinou dvakrát za rok. Jsem velmi poskojena s přístupem a milým jednáním. Doporučuji"

Klára S., Praha

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Kolegyně v práci mi říkala, že jedna známá česká modelka v rozhovoru doporučovala očistu s Neerou. Dělali jsme si z toho srandu, co že to bude zase za zázrak, který taha jen peníze z kapes. Ale po zjištění některých zkušeností na internetu jsme se tedy vyhecovali, že každá ji vyzkouší. Objednali jsme si společně balíček a každá měla 7denní kúru. První den jsme zvládli kupodivu bez problémů, protože přes příval povinností jsme neměli ani čas na pomyšlení něco jíst. Další dny i přes malinkaté krize jsme přečkali. Přiznám ale, že asi třetí den mě přepadla vcelku silná migréna, ale ta naštěstí do pár hodin pominula.

A tak týden utekl jako voda a zpozorovali jsme na sobě, že jsme takové živější, zlepšila se nám pleť a jsme mnohem méně unavné. Jako skvělý bonus, ve který jsme tajně doufali, byla i ztráta několika kilogramů. Za mě určiě doporučuji a jsem ráda, že se najde na trhu něco, co není jen podvod na vaše peněženky."

Alena J., Kadaň

 

 
Zpět